ثبت نام رایگان وبینار

شرکت BEEMedic | پیشرو در صنعت نوروفیدبک

شرکت BEEMedic | پیشرو در صنعت نوروفیدبک

شرکت BEEMedic از سال ۲۰۰۵ در حال توسعه سیستم‌های پیشرفته برای نوروتراپی و تشخیص غیر تهاجمی است. این شرکت توسعه و ساخت دستگاه‌های نوروفیدبک و سیستم‌هایی برای تشخیص EEG/ERP را به عهده دارد. هدف محصولات BEEMedic بهبود توانایی خود تنظیمی مغز است که در درمان بیماری‌های روانی عصبی استفاده می‌شود. این شرکت متخصص در حوزه فناوری عصبی مبتنی بر EEG و پردازش سیگنال است. در این جا درباره اطلاعات کلی این شرکت صحبت می‌کنیم با ما همراه باشید…

 

اهداف شرکت

دفتر مرکزی BEEMedic در سوئیس (EMEA) است و دو دفتر دیگر در آلمان و ایالات متحده آمریکا دارد. هدف اصلی این شرکت ارائه پشتیبانی بهینه به مشتریان از عملکردشان به منظور دستیابی به بهترین نتایج درمانی ممکن برای بیماران است. شعار شرکت، اولویت قرار دادن مشتری و بیمار به فناوری است.

 

محصولات

همانطور که گفته شد این شرکت در حوزه فناوری عصبی مبتنی بر EEG/ERP و پردازش سیگنال متخصص است. پشت نرم‌افزار کاربرپسند و سخت‌افزار فشرده، فناوری بسیار پیچیده‌ای نهفته است که پردازش دقیق سیگنال را تا میلی‌ثانیه تضمین می‌کند و طیف وسیعی از برنامه‌های نوروفیدبک را فعال می‌کند.

 

محصولات این شرکت علیرغم پیچیدگی فنی و کارایی و کیفیت بالا، کار با آن‌ها آسان است. طیف گسترده‌ای از انیمیشن‌های مدرن، فیدبک دو بعدی و سه بعدی یک تجربه نوروفیدبک مؤثر، فردی و انگیزشی را برای بیماران ایجاد می‌کند. همه محصولات با حداکثر قابلیت استفاده و ارگونومی نرم‌افزار شناخته می‌شوند.

 

نکته مهم محصولات آن‌ها این است که از لحاظ سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در اروپا و آمریکا تأیید شده هستند و FDA دارند. در واقع می‌توان گفت که در زمینه تجهیزات پزشکی، قابل اعتمادترین شریک برای درمان بیماران است. یکی از این محصولات دستگاه NEUROAMP است که از پروتکل نوروفیدبک ILF پشتیبانی می‌کند.

 

 

عضویت‌ها و افتخارات

هم چنین BEEMedic همچنین عضو Forum Med Tech Pharma e. V، بزرگترین شبکه در صنعت مراقبت‌های بهداشتی در آلمان و اروپا است. این شرکت دوره‌های آموزشی نوروفیدبک خود را برای متخصصان پزشک در سراسر اروپا با نام تجاری EEGInfo ارائه می‌دهد.

 

برای اطلاعات بیشتر راجع به موسسه EEGInfo  کلیک کنید.

 

در صورت نیاز به مشاوره و پشتیبانی برای محصولات BEEMedic، می‌توانید در صفحه اصلی بسامد فرم مشاوره را تکمیل نمایید.

 

 

مطالب مرتبط
فهرست محتوا

2 پاسخ به “شرکت BEEMedic | پیشرو در صنعت نوروفیدبک”

  1. مصطفی عطایی گفت:

    سلام
    تاریخ برگزاری دوره ی بعدی تون چه زمانی هست؟
    و اینکه با این مدرک مجوز انجام درمان با نوروفیدبک در مراکز درمانی امکانپذیر هست ؟

    • تیم محتوا گفت:

      تاریخ برگزاری کارگاه ۲۷و۲۸ اردیبهشت و ۳و۴ خرداد ماه هست.
      مدرک کارگاه مستقیما از شرکت eeginfo اروپا براتون صادر میشه و با این مدرک میتونید به عنوان اپراتور دستگاه فعالیت کنید. توجه کنید که این مدرک صرفا اجازه استفاده از دستگاه است و در بحث درمان و استفاده درمانی داشتن مجوز مطب الزامی است. این مجوز می تواند برای شما و یا پزشک مجموعه باشد و از این بابت مشکلی نیست. شما می توانید با مجوز مطب، متعلق به روانپزشک مجموعه، و با تشخیص ایشان، به عنوان اپراتور از دستگاه استفاده بفرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *